Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Γκλίν-γκλίν!! Γράμμα αναγνώστη! "...να γίνει γρήγορα καλά η γιαγιά μου γιατί δεν αντέχω άλλο με έχει τεντώσει..."

Αγαπημένε 'Αγιε Βασίλη!!!

Οι ημέρες των χριστουγέννων πλησιάζουν και μαζί με αυτές πλησιάζει και η παραδοσιακή ανταλλαγή δώρων! Επειδή όμως ο χρόνος μου είναι λιγοστός και δεν προλαβαίνω μόνη αποφάσισα να στείλω σε σένα αυτό το γράμμα μπας και με βοηθήσεις και εσύ λιγουλάκι...
Ααααα μην αγχώνεσαι δε θα σου ζητήσω λεφτά!
Ας αρχίσουμε λοιπόν!!! Πρώτα θέλω να σου ζητήσω ένα τεράστιο τρενάκι για τον μικρό μου πρίγκιπα μπας και ξεκολλήσει λίγο με αυτά τα ντουντού (χαχαχαχαχα) και να σταματήσεις τη μετάθεση του νονού του γιατί θα του λείψει πολύ... Δευτερόν θα ήθελα να τακτοποιηθεί ο αδερφός μου μπας και βρεί κι αυτός ο καημένος το δρόμο του! Στη συνέχεια θα ήθελα τον ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΤΡΑ για την μάνα μου... Για να σε διευκολύνω αυτός πρέπει να είναι και ρομαντικός και άγριος συγχρόνως, δηλαδή εκεί που είναι μες στις γλύκες και στα γούτσου-γούτσου , στα ξαφνικά να την αρπάζει και να την πετάει απο 'δω κι απο 'κει και να της ρίχνει και κανα δυό χαστούκια (κακό δεν είναι) μπας και ισσοροπήσει και αυτή μέσα της ειδάλλως θα είναι πολύ δύσκολα τα επόμενα χρόνια! Για μένα και για τον αντρούλη μου δεν έχω να ζητήσω τίποτα γιατί εκτός του ότι έχουμε ο ένας τον άλλον, έχουμε και τον μικρό μας πρίγκιπα που φτάνει την ευτυχία μας στα ύψη!!
Τελείωσε επιτέλους το γράμμα μου και απ' ότι κατάλαβες δεν ζήτησα σχεδόν τίποτα δύσκολο γι'αυτό και περιμένω την εκπλήρωσή τους!

Με πολύ αγάπη
το πανέμορφο πλασματάκι σου Δέσποινα!!!!

Υ.Γ: Κάτι ακόμα που θέλω είναι να κερδίσει η Ελλάδα το Μουντιάλ (μη το ξεχάσεις σε παρακαλώωωωω)... Αααααα και να γίνει γρήγορα καλά η γιαγιά μου γιατί δεν αντέχω άλλο με έχει τεντώσει...Φιλάκιααααααααααααα

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Χιουμοριστικό και υπέροχο!
Αλλά και αυτό τη μετάθεση την έχει μέσα...,πφφφφφφφ τελικά οι μεταθέσεις σε άλλους δίνουν χαρά και σε άλλους...!! Ε..τι να μην το πω;

Κατερίνα είπε...

Χα χα χα έχω παιδί αστέρι!

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *