Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Kατάθεση ψυχής!..[Α] Αποχαιρετώντας το 2013...





Δυό μέρες μείνανε και το 2013 βζίν-βζίιιιιιν!.. ναι τελειώνει!
'Οχι δε θα πω επιτέλους,γιατί απο τις 365 ημέρες
που έχει ο χρόνος υπήρξαν και στιγμές,που
χαραχτηκάν ανεξίτηλα στη μνήμη.Στιγμές που μου
'δώσαν πνοή και άλλες πάλι που θύμιζαν μαραμένα
λουλούδια.'Ομως ευγνώμων είμαι, γιατί το '13 μου χάρισε
κάτι που όσες φορές κι αν το πω,αν το γράψω αν..αν..αν!..
η καρδιά είναι η μόνη που μπορεί να καταλάβει γιατί στα 
ταξίδια της ψυχής είναι κι ο μόνος επιβάτης!
Κάθε χτύπος και ένα συναίσθημα,κάθε χτύπος μία και μόνο
λέξη,και τα μάτια εκεί, να ταξιδέυουν...
πώπω!..πόσα ταξίδια κάνεις με τα μάτια,άπειρα τελικά!
Ταξιδευτής ονείρου...
και το χαμόγελο στα χείλη,με αποσκευές τις όμορφες στιγμές και
αφετηρία σε ανθρώπους που σου λείπουν!
Ουπς!..να το πάρω αλλιώς γιατί είμαι και ευαίσθητος χαρακτήρας παναθεμάμε και θα με πάρουν και τα ζουμιά!..
  'Ελεγα πάντα ότι ο "Μικρός πρίγκιπας" ήταν η αφορμή να μάθω να διαβάζω,μα στην ουσία έμαθα να διαβάζω ή είμαι στην προσπάθεια να το πώ πιο σωστά όταν η ΖΩΗ με γνώρισε σε ανθρώπους που η ποίηση ενώνει τους δρόμους και ξεδιπλώνει τα όποια συναισθήματα διακατέχουν την ψυχή.
Σαφώς και αναφέρομαι στο φιλαράκι μου-Κατερίνα Σικλαφίδου που είναι πάντα δίπλα μου, όσα χιλιόμετρα κι αν μας χωρίζουν!Δώρο ζωής για εμένα αυτή η φιλία γιατί είναι άνθρωπος έξω καρδιά και με ψυχή που ξέρει να χαμογελά! Είναι όμως κι ο άνθρωπος που με έμαθε με σπασμένα φτερά να πετώ! (να τα λέμε και αυτά!)Επίσης αναφέρομαι και στην ομάδα
ποίησης&λογοτεχνίας της Εποφέ,που η γνωριμία μου μαζί τους,και τα όσα ζήσαμε όσο βρισκόμουν στον Αγαπημένο για εμένα 'Εβρο μου άνοιξε το δρόμο να κάνω τη δική μου ποιητική συλλογή.'Ενα μεγάλο ευχαριστώ απο καρδιάς, και το 2014 ας είναι καλύτερο για όλους μας.
Θα ΄θελα να γράψω περισσότερα μα ένα βιβλίο ανοιχτό είμαι,
όσοι με γνωρίζουν καλά,μπορούν να καταλάβουν και το θαυμαστικό ακόμη!
'Ετσι αποχαιρετώντας το '13 αν οι στιγμές ήταν καλές ή άσχημες καθένας μες την ψυχή του γνωρίζει μόνο..
μα,ας μην είμαστε αχάριστοι κάθε χρόνος έχει κάτι να δώσει,κάτι να διδάξει...,το βέβαιο είναι ότι γινόμαστε πλουσιότεροι στη γνώση,κι η γνώση είναι δύναμη.
Οι στόχοι μας είναι τα όνειρα μας,η προσωπική μας ζωή οδηγός μας, και οι Φίλοι στήριγμα σε αυτό τον κόσμο το μικρό το Μέγα!..είπε ο dyths μέσα απο τις συναισθηματικές του καταδύσεις!..[Α]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *