Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Μη με ρωτάς! Απο τη φίλη μας 'Ελσα Παπαδοπούλου!!!

…Γιατί;;ρωτάς..γιατί;;;απορείς μα στο σκοτάδι μου αρνήθηκες να ρθεις και μες το φως της μοναξιάς το μαύρο φόντο μου κρατάς... Τι να το κάνεις με ρωτάς. Μου λες "γιατί δεν απαντάς" Μα οι απαντήσεις τέλειωσαν οι πάγοι των δακρύων έλιωσαν και γίναν θάλασσες βαθιές απρόσιτες, σκούρες και ψυχρές... Δεν έχω χάρτη ούτε πυξίδα Δε θυμάμαι καν μέχρι εδώ τι είδα θυμάμαι μόνο τον αστερισμό αυτόν που με έφερε εδώ, Χωρίς πανιά χωρίς πορεία χωρίς φόβο κι απορία Ετσι κι εσυ ξανοίξου τώρα μη με ρωτάς,δεν ειν'η ώρα. Κι αν ποτέ με χρειαστείς Ξέρεις πού ειμαι,πώς θα με βρεις...

 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 14-02-2014

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *