Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Μια οικογένεια κάτσε καλά! Η δική μου.

Μου είπαν πως δεν παίζομαι....ως μάνα φυσικά, επίσης μου είπαν πως τη συζήτηση που είχα με το γιo μου στο facebook αξίζει να την κάνω λογοποίημα...
Τώρα βέβαια καταλαβαίνω πως με κοροϊδεύουν με την καλή έννοια πάντα, αλλά εγώ ΕΊΜΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΉ ΕΛΛΗΝΊΔΑ ΜΆΝΑ και δεν θεωρώ ότι ήμουν κάπου ....αλλού ντ΄ αλλού....σας την παραθέτω λοιπόν και την αφήνω  στην κρίση σας
(Όπου Κ εγώ, όπου Μ ο γιος μου)

Κ:σπίτι είσαι;
Μ:.Ναι
Κ:βγαλε από την κατάψυξη τον κιμά βάλτον στο νεροχύτη
να σου πω, παπουτσάκια τρως;
Μ:Όχι και μν πεις είναι ίδιο με τον μουσακά
Κ:οχι οκ
Μ:Βαρέθηκα να το ακούω αυτό
Κ:οκ.. θα γεμίσω κολοκύθια γι αύριο...
σήμερα να δούμε, καμιά ομελέτα τι λες;
Μ:Θα δούμε
Κ:οκ
Κ:θα φύγεις;
Μ:Ναι
Κ:τι Ώρα;
Μ:Τρ
Κ:οκ
που θα πας;
Μ:Για καφέ
Κ:και θα ξαναγυρίσεις;
Μ:Τρ θα με σπάσεις τα νεύρα; ; πες τι θες
Κ:τπτ
Μ:Λεγε
Κ:δε θέλω ρε κάτι
Μ:Μν με νευριάζεις

Κ:ετσι ρωτάω βαριέμαι

Εγώ γιατί τη βρίσκω φυσιολογικότατη; 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *