Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Πως ν'αγαπήσεις λοιπόν έναν τόπο!..όταν οι Χ άνθρωποι σε βλέπουν ξένο??!..[Α]

'Ερχεται και ΄κεινη η στιγμή στη ζωή σου!..που οσο κι αν δε θες να το παραδεχτείς αναθεωρείς απόψεις.Πίστευα πως για τους ανθρώπους, που η δουλειά τους δεν είναι να βρίσκονται σε ένα σταθερό μέρος μα να "γυρίζουν"σχεδόν όλη την Ελλάδα, πως ήταν κάτι το μαγικό και το υπέροχο!..γιατί έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν!..να αγαπήσουν μα και να "συμπαθήσουν"μέρη!..Αλλά απλά νόμιζα!..Το οτι κάποιοι άνθρωποι άνοιξαν την αγκαλιά τους!..ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑΝ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΞΕΝΟ!..Με έκανε να νιώσω πράγματα...,και να δεθώ τόσο με ανθρώπους!..που αυτά τα μέρη σήμερα!..αύριο και για όσο ζω κι αναπνέω να τα θεωρώ πατρίδα μου!..σπίτι μου!! 'Ομως όπως έχω αναφέρει κι άλλες φορές οτι λάμπει δεν είναι χρυσός!..γιατί υπάρχουν και τόποι που ΠΑΝΤΑ ΘΑ 'ΣΑΙ ΓΙΑ 'ΚΕΙΝΟΥΣ ΞΕΝΟΣ!..Θεέ μου είμαστε στην ΕΛΛΑΔΑ του 2014,και ενώ η τεχνολογία προχωρά τα μυαλά κάποιων μένουν ΣΤΑΣΙΜΑ!..Πως ν'αγαπήσεις λοιπόν έναν τόπο!..όταν οι Χ άνθρωποι σε βλέπουν ως ΕΥΡΩ και μόνο??!..'Οταν σε θεωρούν ΞΕΝΟ και στο δείχνουν??όταν έχεις όλη την καλή διάθεση και σε αποτρέπουν με ένα βλέμμα που σκοτωνεί??!..Μα κι εσύ απο την Ελλάδα είσαι,δεν έχει σημασία απο ποια πόλη,απο πιο χωριό,απο πιο νησί!..Είσαι 'Ελληνας!..και 'Ελληνας σημαίνει είμαι περήφανος για την χώρα μου!..για τους ανθρώπους της!..και για τα όσα η ιστορία αυτής μας δίδαξε!! Αυτό που με ΛΥΠΗ διαπιστώνω:Είναι οτι κάθε τόπος έχει τις νοοτροπίες του!..κι όλα στη ζωή είναι μαθήματα!..Ευχή μου σε όποιον τύχει να διαβάσει ετούτες τις σκέψεις μου!..Να μη του συμβεί ποτέ να νιώσει ΞΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ "ΔΙΑΛΕΞΕ" ΚΙ Η ΖΩΗ ΤΟΝ ΠΗΓΕ!..Αφροδίτη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *