Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ελίζαμπεθ Μπάρετ Μπράουνινγκ (1806-1861) Κ


Πώς σ' αγαπώ; Άσε με να μετρήσω τρόπους.



Σε αγαπώ στο βάθος και στο πλάτος και στο ύψος


Που η ψυχή μου μπορεί να κατακτήσει, όταν νιώθει αμήχανη


Για τους σκοπούς της ύπαρξης και της γοητείας της ιδεατής.


Σε αγαπώ στο επίπεδο της καθημερινής


Της πλέον ήρεμης ανάγκης, στο φως του ήλιου και του κεριού.


Σε αγαπώ ελεύθερα, όπως όταν οι άνθρωποι αγωνίζονται για τη νίκη του καλού

Σε αγαπώ αγνά, όπως όταν γυρίζουν από προσευχή.

Σε αγαπώ με ένα πάθος που έβαλα σε χρήση

Μες στις παλιές μου λύπες και με μια πίστη

από την ηλικία μου την παιδική.

Σε αγαπώ με μιαν αγάπη που φαινόταν πως θα χάσω

Με τους χαμένους μου άγιους - Σε αγαπώ με την αναπνοή,

Με τα χαμόγελα και τα δάκρυα όλης της ζωής μου! Κι αν ο Θεός θελήσει,


Μετά τον θάνατο θα σ' αγαπώ ακόμα πιο πολύ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *