Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Αγάπη - Κώστας Καρυωτάκης Κ


Κι ήμουν στο σκοτάδι. Κι ήμουν το σκοτάδι.


Και με είδε μια αχτίδα


Δροσούλα το ιλαρό το πρόσωπό της


κι εγώ ήμουν το κατάξερο ασφοδίλι.


Πώς μ’ έσεισε το ξύπνημα μιας νιότης,


πώς εγελάσαν τα πικρά μου χείλη!


Σάμπως τα μάτια της να μου είπαν ότι


δεν είμαι πλέον ο ναυαγός κι ο μόνος,


κι ελύγισα σαν από τρυφερότη,


εγώ που μ’ είχε πέτρα κάνει ο πόνος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *