Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Οι Ιθάκες μας υπάρχουν...

Oι σπουδαίες ιδιότητες που περιφέρουμε σαν Λάβαρα για να τις δουν οι άλλοι, δεν είναι παρά φτηνές Διακοσμήσεις που κρύβουν τις μέσα μας Ρωγμές...

Ήμουνα εγώ η δυνατή γιατί ήμουνα Παιδί και ακόμα, δεν ξέρω σε ποιόν χρωστάω... Έμαθα που λες το μίσος να το μετατρέπω σε αστραπιαίο Αιφνιδιασμό, σε Αγάπη
για οποιονδήποτε εννοούν οι Άνθρωποι εχθρό.

Έμαθα το σ ε β α σ μ ό.......

Ένα σπουργίτι Τώρα Τώρα! μου κάνει κωλοτούμπες και κούνια στο κλαδί, κάνει πως μου χτυπάει τυχαία τη μύτη στο Τζάμι.
Πρόσω ! Μου παραγγέλνει . Ολοταχώς !

Οι Ιθάκες μας υπάρχουν......
Με λένε..... το όνομά μου βγαίνει από το μεγαλύτερο κινδυνευτή της πατρίδας μου, με λένε Οδύσσεια....

...και όστρακα από τις θάλασσες του Καββαδία...

  (Κατερίνα Γώγου)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *