Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Τα δικά μου χρόνια πολλά στα πρόσωπα που έχουν την τιμητική τους σήμερα!..[Α]

Πάντα θα υπάρχουν στη ζωή μας ξεχωριστές ημέρες,ξεχωριστές στιγμές και ξεχωριστοί άνθρωποι.'Ετσι και σήμερα έστω κι απο εδώ στέλνω τα δικά μου χρόνια πολλά,τα δικά μου χρόνια καλά στα πρόσωπα που έχουν την τιμητική τους σήμερα και δεν είναι άλλα απο την Μητέρα μου μα και την Φίλη μου την Κατερίνα!!!
Πιστέυω πως τους ανθρώπους που αγαπάς κι έχεις μέσα στην καρδούλα σου,τους γιορτάζεις κάθε μέρα γιατί φροντίζουν με όποιο τρόπο να βρίσκονται δίπλα σου! 'Ετσι και σήμερα που δεν είμαι ούτε εκεί...αλλά ούτε κι εκεί...η σκέψη τρέχει και τα μάτια παρόλο που έχει ήλιο λένε τόσα πολλά...κι η ψυχή ένας ταξιδιώτης  με μια μόνο αποσκευή την ΑΓΑΠΗ! Και ξέρετε τι δείχνει αυτή η αποσκευή??? 'Ενα σ'αγαπάω που μέσα του έχει δυο φράσεις:Να προσέχεις! Μου λείπεις!

 Ξέρω πως τα πρόσωπα που έχεις μέσα σου ουδεμία απόσταση σου τα στερεί...'Ομως άνθρωπος είσαι και μερικές φορές σε πιάνει το παράπονο μα χαμογελάς γιατί είναι οτι πιο ωραίο να μπορείς με όλη σου την ψυχή ν'αγαπάς!..[Α]φροδίτη

Χρόνια πολλά Μαμά!
           Χρόνια πολλά Κατερίνα!      Σας αγαπάω πολύυυυυυυ!!!!!!!!!!!!

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *