Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Θέλω θα πει μπορώ!..[Α]

'Oλα ξεκινούν με αυτό το μαγικό συναίσθημα που λέγεται θέληση.'Οπως τότε που πιτσιρίκι ακόμη σκαρφάλωνα κι έβαζα τα δυνατά μου να φτάσω στο υψηλότερο σημείο του ορίζοντα.'Οσο ύψος δεν είχα,άλλο τόσο ψηλά σκαρφάλωνα,ήθελα πάντα να βλέπω την αυγή το πρωί και να εισπνέω τον καθαρό αέρα,και σαν έφτανε το απόγευμα να χάνομαι στα χρώματα του ηλιοβασιλέματος.Κι όταν πια έπεφτε η νύχτα ήθελα να νιώθω σα να αγκαλιάζω τ'αστέρια..Αυτά ήταν και είναι η δύναμη μου σε όλα μου τα θέλω! Γιατί θέλω θα πει μπορώ ναι μπορώ!Θέλω κάτι τόσο πολύ που του δίνω πνοή,πιστέυω σε ΄κεινο και με θέληση και θετική σκέψη το επιτυγχάνω.Κάνω πράξη τα όσα ονειρέυομαι γιατί η επιμονή μου η υπομονή μου και η ελπίδα μου για τ'ανέλπιστο ξεδιπλώνουν τη δύναμη μου.Σε μερικούς ίσως ακούγεται τρελό όμως όπως έχει πει κι ο μεγάλος μας ποιητής Ο.Ελύτης "κι ας πα να με ΄λεγαν τρελό απο ΄να τίποτα γίνεται ο παράδεισος." Θέλω σημαίνει προσπαθώ όσες φορές κι αν πέσω,όσες φορές κι αν πονέσω,όσες φορές κι αν μου γρατσουνίσουν την ψυχή εγώ εκεί θα σηκώνομαι κοιτάζοντας ανέμελα τον ουρανό μου και χαμογελόντας θα συνεχίζω ακατάπαυστα να προσπαθώ και να παλέυω γι'αυτά που θέλω!Δεν είναι εύκολο ούτε και απλό το να θέλεις κάτι πολύ με οτι συνεπαγεται αυτό σε όποιο θέμα,δεν είναι εύκολο να αποτυγχάνεις,δεν είναι εύκολο άλλα να πιστέυεις κι άλλα να γίνονται.Σαφώς πονάει και κοστίζει αλλά όχι τόσο ωστέ να μην αξίζει να ξαναπροσπαθήσεις.Η ζωή μας είναι ένας διαρκής αγώνας. Γι'αυτό να θυμάσαι πως δεν υπάρχουν άπιαστα όνειρα μόνο άνθρωποι που τ'άφησαν στη μέση.Γι'αυτό βάζε στόχους και μάθε να τους "υπογράφεις"με ένα γιατί όχι?και θα δεις οτι μπορείς να φτάσεις εκεί που τόσο επιθυμείς!..[Α]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *