Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Όνειρο μέσα σ’ όνειρο [Κ]αλήμέρ[Α]


Το υστερνό μου φίλημα στο μέτωπο σου πάρε
και άφησε με, αγάπη μου, δυο λόγια να σου πω
Αλήθεια λές σαν όνειρο πως διάβηκε η ζωή μου
χωρίς κανένα ατέλειωτο και ξέμακρο σκοπό.
Μα αν η ελπίδα πέταξε σε μέρα ή σε νύχτα
εκεί με σκέπασε βουνό της δυστυχιάς μεγάλο
σου φαίνεται πως έχασα το πιο λίγο καλή μου
αφου η ζωή είναι όνειρο κρυμμένο μέσα σ' άλλο.
Στέκομαι σ' άγρια ακρογυαλιά που δέρνει το κύμα
κι άμμους χρυσούς στα χέρια μου σφιχτά σφιχτά κρατάω
τι λίγοι και πως χάνονται απ' τα κλειστά μου χέρια
ενώ εγώ σε δάκρυα ολόπικρα ξεσπάω.
Θεέ μου, είναι αδύνατο να σώσω μόνο έναν
από το κύμα που κυλά με θόρυβο μεγάλο;
Είναι όλα όσα βλέπουμε σ' αυτόν εδώ τον κόσμο
ένα όνειρο ατέλειωτο κρυμμένο μέσα σ' άλλο;
Έντγκαρ Άλλαν Πόε



Ατέλειωτη η ζωή μας , ένα όνειρο που ποτέ δεν τελειώνει αφού χωρίς να το καταλαβαίνουμε γεννιέται μέσα σε ένα άλλο όνειρο. Και προχωρούμε φτιάχνοντας νέα και νέα όνειρα χωρίς σταματημό. Όνειρα που ξεφτίζουν , που γκρεμίζουν, που αναγεννιούνται σε μια στιγμή. Τα χρόνια περνούν κι εμείς  νοιώθουμε τους καθημερινούς μικρούς θανάτους των ονείρων μας για μια στιγμή, μοναχά για μια μικρή στιγμή καθώς αυτή ξεφτίζει στη γέννηση του νέου. Τέλος κι αρχή ανάκατα χρόνια χορεύουν σ΄έναν ατέλειωτο μπάλο, όπου εμείς ως χορευτές ακολουθούμε τον ρυθμό και σε κάθε βήμα που τελειώνει ξεκινούμε ένα νέο παίρνοντας κατά πόδας τη ροή της ζωής.


Κατερίνα Σικλαφίδου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *